ریل آسانسور ساورا چین

ریل آسانسور ساورا تحت لیسانس اسپانیا در کشور چین تولید میشود.

ریل آسانسور ساورا چین
قطعات آسانسور

ریل آسانسور ساورا چین

ریل آسانسور ساورا تحت لیسانس اسپانیا در کشور چین تولید میشود. علامت S بین دو سوراخ انتهایی ریل نشانه اصل بودن آن است .
ریل آسانسور ساورای چین T5/T9 به صورت نورد سرد تولید شده و در شاخه های 5 متری به بازار عرضه می‌شود. این نوع ریل مناسب برای آسانسورهایی با ظرفیت تا 8 نفر و توانایی تا 10 توقف در ارتفاعات مختلف استفاده است و سرعت آن نیز تا 1/6 متر بر ثانیه می‌باشد.

ویژگی های ریل های ساورا

  • مواد اولیه استفاده شده در ریل ساورا بر اساس استاندارد ISO-7465 تولید می‌شود. این ریل‌ها از کشورهای اسپانیا و چین به بازار ایران عرضه می‌شوند و به هیچ وجه تقلبی یا فیک نمی‌باشند. مواد اولیه مورد استفاده در ساخت ریل ساورا با استانداردهای اروپایی همخوانی دارد.
  • ریل ساورا اسپانیا به دلیل استفاده از مواد اولیه ویژه از کارخانه SELAK، که یکی از زیرمجموعه‌های گروه ساورا (SAVERA GROUP) است، دارای کیفیت برتری است. این ریل‌ها دارای علامت مشخصه S بصورت لیزر بین دو سوراخ در انتهای ریل سمت نرگی هستند که اصالت تولید آنها در کشور اسپانیا را تضمین می‌کند.
  • ریل ساورا ساخت چین نیز دارای علامت مشخصه SAVERA CHINA بین دو سوراخ در انتهای ریل است که اصالت ساورا را تضمین می‌کند.
  • ریل‌های سوپر ساورا به عنوان یک انتخاب محبوب در میان نصابان آسانسور و سازندگان پروژه‌های انبوه سازی شناخته می‌شوند. این ریل‌ها دارای کیفیت و کارایی منحصر به فردی هستند و از تکنولوژی کشش سرد (نورد سرد) برای تولید آنها استفاده می‌شود.
  • ریل T5 برای استفاده در ریل‌های وزنه‌بر آسانسورهای تا ۱۲ نفره مناسب است، در حالی که ریل T9 مناسب استفاده در ریل‌های کابین آسانسورهای تا ۸ نفره می‌باشد.
  • ریل ساورا ساخت چین نیز مناسب برای استفاده در آسانسورهای با ارتفاع تا 10 توقف و سرعت تا 1/6 متر بر ثانیه است. همچنین این ریل‌ها مقاوم در برابر ضربه، کجی و انحراف در زمان حمل و نقل هستند و از مواد مرغوب و با کیفیت بالا تولید می‌شوند.

جهت خرید انواع ریل آسانسور از شرکت پادرا با شماره 02144960718 در تماس باشید. 

نظرات :
ارسال نظر :