هزینه سرویس و نگهداری آسانسور چقدر است ؟

هزینه‌ ماهانه سرویس و نگهداری آسانسور توسط تیم سرپرستی سرویس کاران مجرب بررسی می گردد و مشاوران شرکت آسانسور پادرا آن را محاسبه می کنند .

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور چقدر است ؟
سرویس و نگهداری آسانسور

هزینه سرویس و نگهداری آسانسور چقدر است ؟

هزینه‌ ماهانه سرویس و نگهداری آسانسور توسط تیم سرپرستی سرویس کاران مجرب شرکت آسانسور پادرا محاسبه می گردد و طبق مشاهدات میدانی نسبت به قطعاتی چون موتور آسانسور، تابلو فرمان ، سیم بکسلها و فلکه های هرزگرد، مدارهای ایمنی و همچنین سیستم ترمز اضطراری و  برق آسانسور و کابین آسانسور و دکمه‌های آسانسور و ... ازصحت کارکرد این قطعات مطلع می شوند . 
برای انجام این کار ما نسبت به اطلاعات بدست آمده از قطعات دو رویکرد متفاوت داریم :

  1.   اگر قطعه ای مشکل داشته باشد و بتوان آن را تعمیر کرد به طوری که به نحوه احسن کارکرد خود را داشته باشد ، این عمل صورت می گیرد . 
     
  2.  اگر قطعه مورد نظر تعمیر ناپذیر باشد یا خطر جبران ناپذیری به دنبال داشته باشد ، در این شرایط تعویض قطعه الزامی می باشد . تعویض قطعه در صحت اگاهی طرفین (سرویس کار و مالک ساختمان) صورت می گیرد . 

بدین صورت، در هر دو رویکرد اطلاعات به دست آمده به مدیران و مالکان ساختمان ارائه می شود ، تا هزینه های مرتبط با آسانسور را به طور دقیق محاسبه کنند . 

نرخنامه سرویس و نگهداری آسانسور 1402

 

نرخ هزینه‌های سرویس و نگهداری آسانسور

طبق نرخ نامه ای که سندیکای آسانسور هر ساله اعلام می نماید و در ابتدای هر سال این نرخنامه را به روز و ابلاغ می کند و شرکت های سرویس آسانسور موظف هستند طبق آن عمل بکنند ، اما بعضا شاهد آن هستیم شرکت هایی هستند که طبق صلاحدید و برنامه ریزی که دارند نرخ سندیکا را ملاک قرار نمی دهند و نرخ کمتری را برای مشتریان خود در نظر می گیرند . شرکت آسانسور پادرا از این قاعده مستثنا نیست و همواره سعی برآن داشته که به لحاظ کیفی و کمی رضایت مشتریان خود را جلب نماید برای دریافت قیمت و تعرفه سرویس و نگهداری آسانسور خود از شرکت پادرا، با کارشناسان این شرکت تماس گرفته و همواره از امتیازات این شرکت بهره مند گردید. قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور به مدت یک سال است که در این مدت هر ماه یکبار امور سرویس و نگهداری آسانسور طبق چک لیست مصوب صورت می گیرد، و در موارد ضروری سرویس کاران در محل ساختمان در هر زمان حضور می یابد و خرابی به وجود آمده غیرمترقبه را رفع می نماید، در ایراد قطعات، شرکت آسانسور پادرا تمرکز خود را تا جای ممکن روی تعمیر قطعات می گذارد اما اگر قطعه ای ملزم به تعویض شد، به صرفه ترین و با کیفیت ترین قطعه را در آسانسور به کار میبرد .  
 

نرخ نامه سرویس و نگهداری آسانسور سال 1403

 

نرخنامه سرویس آسانسور 1403

نحوه محاسبه هزینه تعمیر آسانسور در آپارتمان ، طبق نرخ نامه سرویس و نگهداری سندیکا آسانسور سال 1403 که منتشر شده است ، انجام می گیرد . شرکت آسانسور پادرا در سال 1403 مانند سال های قبل در اولویت اول خود ، رضایت مشتری را قرار می دهد .

بدین منظور ،  با توجه به توانمندی شرکت و تیم مشاوران و فنی مجرب توانسته است به مشتریان و مالکان ساختمان امتیاز هایی تعلق دهد که در قرارداد قید کرده و به آن عمل می کند . 
پیشنهاد می شود برای اگاهی از نرخ هزینه سرویس و نگهداری آسانسور در شرکت پادرا همین حالا تماس گرفته و از مشاوران کار آزموده ما مشورت بگیرید . لازم به ذکر است در نهایت با عقد قرار داد جزییات خدماتی درخواستی مشتریان ثبت می شود .

 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 


نرخ نامه سرویس و نگهداری آسانسور سال 1402

نرخنامه سرویس آسانسور 1402

در عکس بالا همان طور که مشاهده می کنید ، انجمن سندیکا هر ساله نرخ نامه خود را اعلام میدارد . شرکت هایی که در این انجمن عضو هستند و گواهی های لازمه را دارا می باشند می توانند نسبت به سرویس آسانسورساختمان های مسکونی و تجاری فعالیت کنند . 
همان طور که در مقاله سرویس و نگهداری آسانسور به سمع و نظر شما رساندیم ، در بعضی از ساختمان های پر ترافیک ، سرویس کار به طور دائم در محل حضور دارند که این سرویس کاران شامل نرخ نامه نمی شوند و معمولا رقمی طبق عرف و توافق طرفین می باشد. 

 


نحوه محاسبه مبلغ سرویس و نگهداری و پشتیبانی آسانسور

هزینه‌های سرویس و نگهداری آسانسور بر اساس عوامل مختلفی بررسی می شوند مانند نوع آسانسور (کششی و هیدرولیکی) ، مدت کارکرد آسانسور، تعداد ایستگاه های ساختمان ، نحوه نگهداری ساکنین ساختمان و همچنین شرایط فنی و ایمنی محاسبه می‌شود . این موارد باید به دقت بررسی شوند تا مبلغ دقیقی برای سرویس و نگهداری مشخص شود. بدین منظور پیشنهاد می شود تماس با شماره های ذیل صورت پذیرد تا کارشناسان شرکت شرایط  آسانسور و تمام قطعات را در اسرع وقت بررسی کنند و نتیجه را شفاها یا مکتوب به سمع و نظر مشتری برسانند . 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 


همچنین بدانید

چطور هزینه سرویس و نگهداری آسانسور را میتوان کاهش داد ؟



تاثیر مراقبت در سرویس و نگهداری آسانسور:


•    مراقبت منظم و صحیح از آسانسورها می‌تواند به کاهش خرابی و هزینه تعمیرات آن‌ها کمک کند.
•    انجام مراقبت منظم شامل بررسی دوره‌ای و تعمیرات پیشگیرانه توسط تکنسین های مجرب و مجوز‌دار است.
•    انجام هرگونه تعمیرات باید توسط تکنسین های مجرب و مجوز‌دار انجام شود و به هیچ وجه نباید بخشی از پروژه را به اشخاص غیر واگذار نمود.
•    مراقبت صحیح از سمت مصرف کنندگان و ساکنین ساختمان در نوع استفاده از آسانسور
 
با توجه به اینکه هزینه تعمیر و نگهداری آسانسور به نوع تجهیزات ، موقعیت مکانی و آنچه که کارفرما از نوع و زمان سرویس دهی انتظار دارد، بستگی دارد .
محاسبه دقیق هزینه سرویس آسانسور می‌تواند به مالکان و مدیران ساختمان‌ها کمک کند تا بودجه خود را بهینه‌سازی کرده و از این خدمات با هزینه مناسب‌تری استفاده نمایند.
در نهایت ، اقدامات موثر شرکت آسانسور در تعمیر و نگهداری آسانسور می تواند در بهینه شدن هزینه نگهداری آسانسور کمک بسزایی کند و از این رو ، افراد باید با دقت به این موضوع پرداخته و با در نظر گرفتن همه عوامل مرتبط، شرکتی با تجربه و مسئولیت پذیر را انتخاب نموده که در محاسبه و پرداخت این هزینه ها مدیریت و صرفه جویی گردد ، تا بتوانند از بهترین خدمات با هزینه مناسبی بهره‌مند شوند.

 

نتیجه گیری

در این مقاله به موضوع هزینه سرویس و نگهداری آسانسور پرداختیم و نکات مهمی را در این زمینه بررسی کردیم. نرخ هزینه‌های سرویس و نگهداری آسانسور بر اساس تعرفه‌های مشخصی محاسبه می‌شود و هزینه تعمیر و نگهداری آسانسورها متناسب با نوع مشکلات آن‌ها است. بنابراین، محاسبه دقیق هزینه سرویس آسانسور نیازمند در نظر گرفتن عوامل مختلفی است. برای بهره‌مندی از بهترین خدمات با هزینه مناسب بهترین روشی که پیشنهاد می شود تماس با شرکت آسانسور پادرا است . بدین صورت  شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید .


 
021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

 

نظرات :
  • ناز****
    ناز****
    01:54 1403/02/24

    ممنون از توضیحات خوبتون درباره هزینه سرویس و نگهداری آسانسور واقعا مقوله ای شده خودش برای ما و اینکه اگر در خارج از ساعت اداری خدمات تعمیر آسانسور بخوایم چکار باید کنیم؟

    • admin
      admin
      15:13 1403/02/24

      شما با عقد قرارداد سرویس و نگهداری سالیانه با هر شرکت معتبر آسانسور میتوانید این خدمت را درخواست کنید ولی طبقه قانون هزینه ای جداگانه در این گونه موارد به عنوان ایاب و ذهاب دریافت می گردد که بسته به موازین هر شرکت می تواند این عدد متفاوت باشد.

ارسال نظر :