سرویس آسانسور شرق تهران

کارکنان و پرسنل شرکت آسانسور پادرا مختص شرق تهران آماده ی خدمت رسانی اعم از مشاوره رایگان به شما مراجعان عزیز هستند . همراه ما باشید

سرویس آسانسور شرق تهران
سرویس و نگهداری آسانسور

سرویس آسانسور شرق تهران

شرکت آسانسور پادرا برای رسیدگی به تمام خواسته های شما سرویسکاران به خصوص خود را برای هر منطقه و ناحیه ای از تهران آماده و آموزش داده است . شرق تهران از این بحث مستثنا نیست ، کارکنان و پرسنل شرکت آسانسور پادرا مختص شرق تهران آماده ی خدمت رسانی به شما مراجعان عزیز هستند . همراه ما باشید .

 

همانطور که در مقاله های فروش و نصب آسانسور شما را مطلع کردیم با افزایش ارتفاع ساختمان ها و بزرگ تر شدن طبقات ، تعداد افراد و جمعیت در یک ساختمان هر روز بیشتر می شود . زمانی که ساکنین یک ساختمان بیشتر شود به طبع، درب های آسانسور و لابی پر استفاده ترین قسمت ساختمان است . در نصب  و سرویس آسانسور در نهایت باید به یک جمله رسید و آن این است که صاحبان ساختمان و ساکنین ساختمان از جابجایی بین طبقات لذت ببرند . لذت بردن از انتقال عمودی  در گرو ایمنی بالا ، طراحی زیبا و سرعت در جابجایی است . سرویس های منظم و مداوم این امر را میسر میکند که لذت بردن کاربر از جابجایی را به ارمغان آورد .


همچنین بخوانید :

بازسازی و نوسازی آسانسور

ریل آسانسور


 

 سرویس آسانسور در شرق تهران منطقه نارمک  :

نارمک در شرق تهران جز محله های قدیمی شهر تهران است که به محله ی صد میدان معروف است ، که دارای مراکز مختلفی اعم از بازار ، پاساژ است . بافت این محله از ساختمان های سنتی و مدرن ادغام شده است که در دهه ی اخیر شاهد توسعه زیادی از ساختمان ها بودیم . شرکت آسانسور پادرا برای نصب آسانسور در ساختمان های نوساز و سرویس و نگهداری آسانسورها آماده همکاری با شماست .

سرویس آسانسور در شرق تهران منطقه مجیدیه  :

محله مجیدیه به دلیل دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی تهران برای بسیاری از ساکنین جذاب به شمار می رود . ساختمان های متنوعی که در مجیدیه به کار رفته است باعث شده است تا دستگاه های آسانسور متنوعی هم در این ساختمان ها به کار رود . شرکت آسانسور پادرا می تواند سرویس و نصب متنوع ترین آسانسورها را بر عهده بگیرد و مراجعه کننده عزیز با اطمینان خاطر به این امر برسد .

سرویس آسانسور در شرق تهران منطقه تهرانپارس  :

محله تهرانپارس به دو بخش غربی و شرقی تقسیم می شود ، که دارای امکانات رفاهی اعم از رستوران ، پارک ، کافه و مراکز خرید است . در تهرانپارس غربی خانه های گران تر و متنوع تری وجود دارد و در تهرانپارس شرقی خانه های دنج در خود جای داده است . شرکت آسانسور پادرا در هر دو منطقه غربی و شرقی دارای عملکرد خلاقانه است که طبق میل مراجعه کنندگان این خلاقیت را به کار می گیرد .  

سرویس آسانسور در شرق تهران منطقه هفت حوض  :

این محله دارای مرکز خرید های متنوعی چون بورس زیورآلات ، بوتیک لباس و ... است . بافت این محله براساس شهرسازی و نظم در نیم قرن پیش ساخته شده است . برای چنین ساختمان هایی شرکت آسانسور پادرا دوست دارد طبق همین بافت در این محله عمل کند .

سرویس آسانسور در شرق تهران منطقه سبلان  :

محله سبلان در محدوده زوج و فرد قرار دارد اما امکانات رفاهی اعم از مراکز فرهنگی و رفاهی و آموزشی در این منطقه وجود دارد . ساختمان های این محدوده عموما از آپارتمان های 4 طبقه یا 5 طبقه ساخته شده اند . شرکت آسانسور پادرا تدابیری برای این ناحیه اندیشیده است و کاملا مورد نیاز این نوع آپارتمان ها است . 

سرویس آسانسور در شرق تهران منطقه تهران نو :

تهران نو یکی از زیبا ترین محله های تهران است که کوچه های این محله با واژه آرایی مهر نام گذاری شده است . این محله دارای خیابان های منظم و هندسی می باشد . تهران نو به چهار محله شورا ، امامت ، حافظیه و آشتیانی تقسیم شده است . این محله ها از بافت منحصر به فردی ساخته شده است . 

 

شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.

 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشند.


مطالب مرتبط :

تعمیرات و سرویس آسانسور

سرویس آسانسور در غرب تهران

نکات مهم قبل از نصب آسانسور

نظرات :
  • خیلی راضی بودیم جسارتا اگر بخوایم قرارداد سرویس و نگهداری دو ساله ببندیم امکانش هست؟؟

  • خدا خیرتون بده الان سرویسکارتون رفت واقعا کارش عالی بود صفر تا صد آسانسور رو با حوصله چک کرد و همه ی درهای طبقه رو تنظیم کرد دیگه درها صدا نمیده 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  • عالی بود خیلی راضی هستیم ممنونم از زحماتتون سپاسگزارم🙏🙏🙏 به دوستان و آشناهامون معرفیتون میکنم حتما

  • سلام خدماتتون خیلی خوب بود به موقع سرویسکارتون اومد کارشم عالی بود راضی بودیم و با شرکت شما قرارداد ۱ساله بستیم 🙏🌹

ارسال نظر :