کدام خرابی آسانسور را جدی بگیریم؟

اکثرا خرابی آسانسور و شرایط اضطراری آن بدون هشدار رخ میدهد. آسانسورهای شرکت پادرا با ویژگی های ایمنی قوی طراحی میشود ، به همین دلیل مواردی مانند آتش سوزی و یا گیر افتادن داخل آسانسور برای شما اتفاق نمی افتد.

کدام خرابی آسانسور را جدی بگیریم؟
سرویس و نگهداری آسانسور

کدام خرابی آسانسور را جدی بگیریم؟


اکثرا خرابی آسانسور و شرایط اضطراری آن بدون هشدار رخ میدهد. آسانسورهای شرکت پادرا با ویژگی های ایمنی قوی طراحی میشود ، به همین دلیل مواردی مانند آتش سوزی و یا گیر افتادن داخل آسانسور برای شما اتفاق نمی افتد. برای دانستن شرایط اضطراری و مسائل مربوط به آسانسور در این مقاله با ما همراه باشید .
در شرایطی که قطعی برق به صورت غیر اضطراری باشد ، آسانسور مسکونی شما خطرات زیادی همراه نخواهد داشت. در برخی موارد، خرابی آسانسور می تواند جدی باشد و خطرات جانی یا مالی ایجاد کند. به همین دلیل، مهم است که خرابی های آسانسور را جدی بگیرید و در اسرع وقت برای رفع آن اقدام کنید.

بهترین راه حل برای ایمن نگه داشتن آسانسور مسکونی این است که سرویس و نگهداری آسانسور را جدی بگیرید و در اسرع وقت انجام دهید. 

کدام خرابی آسانسور را جدی بگیریم؟

همچنین بدانید : تعمیر و سرویس انواع آسانسور

 

5 ویژگی آسانسورهای ایمن در منازل مسکونی


1-تهیه باتری پشتیبان
اکثرا قطعی برق در منازل مسکونی ، به دلیل شرایط اضطراری نیست و  گیر افتادن در آسانسور در زمان قطعی برق بسیار رایج است . اما ایمنی آسانسور در همه شرایط برای شرکت پادرا در اولویت قرار دارد به همین دلیل با نصب یک باتری پشتبان توسط متخصصان شرکت نگران گیر افتادن در آسانسور نخواهید بود. با نصب این باتری ، زمانی که قطعی برق رخ میدهد ، آسانسور کابین را به سطح پایین تر می آورد تا براحتی بتوانید از آسانسور خارج شوید.  
2- تهیه و نصب تلفن اضطراری در کابین آسانسور 
درست است که اکثر افراد موبایل همراه خود دارند اما باید توجه داشته باشید که اکثرا گوشی های موبایل داخل کابین آنتن ندارند و همچنین ممکن است موبایل همراه نداشته باشد. برای ایمنی بیشتر میتوانید برای کابین آسانسور یک تلفن اضظراری تهیه کنید تا نگرانی برای شما ایجاد نشود.
3- روشنایی و آلارم 
آلارم و روشنایی اضطراری از ویژگی های ایمنی استاندارد در تمامی مدل های آسانسور خانگی هستند. توجه داشته باشید که این نکته ایمنی در مواقع اضطراری آتش سوزی کاربرد ندارد.
 4-آمادگی در شرایط اضطراری 
پیش بینی خرابی های غیر منتظره آسانسور غیر ممکن است . اما با توجه به آلارم هایی که برای ایمنی آسانسور تعریف شده است باید آمادگی رو به رو شدن با این شرایط را داشته باشید. 
5-ایمنی در مقابل آتش سوزی آسانسور
مهمترین نکته در شرایط آتش سوزی خارج شدن سریع از ساختمان است . اما هرگز نباید برای خروج از آسانسور استفاده کنید زیرا ممکن است آتش سوزی به کابل هاو کابین آسیب رسانده باشد و عملکرد آن را مختل کند. 

 

کدام خرابی آسانسور را جدی بگیریم؟

اگر هر یک از این خرابی ها را در آسانسور مشاهده کردید، بلافاصله از استفاده از آسانسور خودداری کنید و با شرکت آسانسور تماس بگیرید.

در اینجا چند نکته برای پیشگیری از خرابی آسانسور آورده شده است:

  • سرویس و نگهداری منظم آسانسور را جدی بگیرید.
  • از استفاده نادرست از آسانسور خودداری کنید.
  • در صورت وقوع زلزله یا سایر بلایای طبیعی، از آسانسور استفاده نکنید.


 
سخن پایانی


در این مقاله انواع روش های ایمنی آسانسور در موارد اضطراری را یاد گرفتید. به یاد داشته باشید که  متخصصان باتجربه در شرکت اوج گستران پادرا در شرایط اضطراری میتوانند برای تعمیر فوری آسانسور در کنار شما باشند. 

کدام خرابی آسانسور را جدی بگیریم؟