ایمنی و راحتی در جابجایی بین طبقات آسانسور

امروزه با توجه به گسترش در ساخت و ساز برج ها و ساختمان های بلند، تصور رفت و آمد در طبقات یک ساختمان چند طبقه بدون آسانسور ممکن نیست .

 ایمنی و راحتی در جابجایی بین طبقات آسانسور

 ایمنی و راحتی در جابجایی بین طبقات آسانسور


امروزه با توجه به گسترش در ساخت و ساز برج ها و ساختمان های بلند، تصور رفت و آمد در طبقات یک ساختمان چند طبقه بدون آسانسور ممکن نیست . استفاده از  آسانسورهای روان و قابل اعتماد یکی از نکات مهم برای ساختمان های پر رفت و آمد محسوب می شود تا از نظر ایمنی و آسایش در کابین و همچنین عدم اتلاف وقت احساس راحتی کنیم. برای داشتن آسانسور مطمئن و همچنین آشنایی با قطعات و اجزای آسانسور در این مقاله با ما همراه باشید . 

ایمنی آسانسور
 

مواجهه با خرابی های مکرر آسانسور در ساختمان های تجاری یا مسکونی برای همه ما اتفاق افتاده است.  از دلایل اصلی و تاثیرگذار خرابی های مداوم آسانسورها ، عدم وجود قطعات با کیفیت در سیستم آسانسور و سرویس و  نگهداری آسانسور در زمان مقرر می باشد . در زمان ساختن و تکمیل ساختمان ، توجه به انتخاب و تهیه قطعات با کیفیت یکی از رکن های اصلی آسانسور می باشد ، زیرا امنیت و آسایش ساکنین را به همراه دارد . اما اگر از قطعات بی کیفیت صرفا به دلیل ارزان بودن استفاده شود ، میتواند بسیار آزاردهنده ، نامطمئن و حتی خسارت های مالی و جانی به همراه داشته باشد . در نتیجه پیشنهاد میشود ، وقت بیشتری برای انتخاب بگذارید .  


انتخاب صفحه کلید آسانسور 

طبق تعداد طبقات موجود ، پنل داخلی هر آسانسور باید دارای زنگ هشدار ، تایمر ، نشانگر برای رفت آمد بالا و پایین و تهویه هوا می باشد . در کنار کیفیت و امنیت آسانسور های امروزی ، نباید از زیبایی در طراحی داخلی و خارجی آن غافل شوید .
 برای ساختمان های مدرن با طراحی های شیک امروزی ، قسمت های داخلی یک آسانسور علاوه بر کیفیت بالا و درصد خطای پایین، باید به زیبایی و نظم فضای داخلی کابین نیز کمک کند . طراحی زیبای فرمان با تنوع بهینه و کارایی وسیع، با استفاده از تجهیزات مدرن و همگام با تکنولوژی روز دنیا، یکی از عوامل مهمی است که متصدیان آسانسورهای ساختمانی باید به آن توجه کنند.
شرکت آسانسور پادرا با توجه به دارا بودن گواهی ، پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنایع و معادن توانسته است در مسیر خواسته ها و سلیقه مشتریان و مدیران ساختمان قدم بردارد و از تمامی تکنولوژی امروزی استفاده کند تا یک کابین به روز را برای ساختمان بوجود آورد .
امروزه پنل های زیبایی طراحی و تولید میشوند که باید با رنگ فضای داخلی کابین منطبق باشند که امروزه معمولا در رنگ های نقره ای و طلایی تولید میشوند. همچنین وجود نور پس زمینه آنها ، احساس امنیت و آرامش در زمان استفاده را ایجاد میکند. در عین حال ترکیب این نور های پس زمینه با کلید ها و شستی های انتخاب طبقات یک زیبایی بخصوصی شکل می دهد که منحصرا این ترکیب رنگ مختص ساختمان شما می باشد . 
شرکت اوج گستران پادرا در زمینه فروش ، طراحی و نصب انواع آسانسور بیش از 17 سال سابقه فعالیت دارد و در کنار زیبایی با نصب و اجرای اصولی آسانسور به امنیت و آرامش را هدیه میدهد. 

ایمنی آسانسور و شستی آسانسور


انتخاب مرغوب ترین قطعات و تجهیزات آسانسور


شرکت اوج گستران پادرا طبق سابقه درخشان در حوزه خدمات آسانسور بر اساس سه اصل مهم که عبارتند از "برترین کیفیت ، برترین خدمات ، بهترین قیمت "  به مشتریان خدمت رسانی میکند زیرا خود را متعهد میداند که نصب و اجرای آسانسور باید بر اساس آخرین تکنولوژی باشد . 
همچنین از تجربه مشتریانی که قبلا از خدمات شرکت اوج گستران پادرا استفاده کرده اند ، میتوانید برای انتخاب استفاده فرمایید . حتی میتوانید از افرادی که مانند تعداد طبقات شما را در حال استفاده می باشند ، پرس و جو کرده و از تجربیات آنان استفاده کنید . در نهایت اگر در حال ساخت و ساز هستید و زمان خرید آسانسور برای پروژه شما نزدیک است میتوانید با از مشاوره و بازدید شرکت اوج گستران پادرا استفاده کنید . 

ایمنی آسانسور

 

 

شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

 

نظرات :
ارسال نظر :