آشنایی با انواع آسانسور خانگی (هوم لیفت )

امروزه آسانسور ها به عنوان یکی از اجزای اصلی در ساختمان محسوب می شوند که در انواع مختلفی بر اساس کاربرد تولید و نصب میشوند که پرکاربردترین آنها آسانسورهای خانگی هستند.

آشنایی با انواع آسانسور خانگی (هوم لیفت )
آسانسور هیدرولیک

آشنایی با انواع آسانسور خانگی (هوم لیفت )


امروزه آسانسور ها به عنوان یکی از اجزای اصلی در ساختمان محسوب می شوند که در انواع مختلفی بر اساس کاربرد تولید و نصب میشوند که پرکاربردترین آنها آسانسورهای خانگی هستند. شرکت آسانسور اوج گستران پادرا با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در زمینه آسانسور های خانگی همراه با کادر مجرب و حرفه ای ، جهت بهترین انتخاب در کنار شما خواهد بود.

با انواع آسانسورهای خانگی آشنا شوید : 
• آسانسور مسکونی هیدرولیک
• آسانسور مسکونی کابل
• بالابر ویلچر
• آسانسور مسکونی پنوماتیک
• آسانسور مواد غذایی
• آسانسور شیشه ای مسکونی
• آسانسور بدون موتورخانه (MRL)
• آسانسور بدون شفت

در ادامه با چندین نوع پرکاربرد آشنا می شوید. 


آشنایی با آسانسور هیدرولیک مسکونی
به دلیل مطمئن بودن و عملکرد آرام ، این آسانسورها برای ساختمان های مسکونی بسیار مناسب هستند. در واقع به دلیل کارکرد پیستونی ، بسیار قابل اعتماد هستند و همچنین میتوان برای انواع ساختمان های کم ارتفاع و حتی ساختمان های لوکس از آنها استفاده کرد. برای مشاوره و خرید آسانسور هیدرولیک مسکونی میتوانید با شرکت آسانسور پادرا در ارتباط باشید . 


آشنایی با آسانسور کششی یا کابلی مسکونی
آسانسور های کششی یا کابلی از  یک موتور و یک واحد درام در بالای چاه آسانسور تشکیل شده اند. نحوه عملکرد آنها به این شکل است که دو کابل درام به کابین آسانسور وصل شده و در زمان بالا رفتن آسانسور ، طبل ها کابل را جمع میکنند تا آسانسور بالا برود . در زمان پایین رفتن هم دقیقا برعکس کابل ها توسط درام بیرون می آید. موتور آسانسور توسط یک درایو فرکانس متغیر کنترل میشود که در واقع برای کنترل شتاب و سرعت می باشد . 


آشنایی با بالابر ویلچر
در مدل های مختلف طبق طول عمودی ان وجود دارد و برای افرادی که معلولیت دارند ، استفاده میشود. به دلیل اینکه فضای کمتری نسبت به آسانسور های خانگی دارد ، هزینه کمتری هم نسبت آنها دارد. 


 آشنایی با آسانسور پنوماتیک 
یکی از پرطرفدار ترین انواع آسانسور های خانگی هستند که علاوه بر ظاهری چشمگیر ، بسیار امن و قابل اعتماد می باشند.


آشنایی با آسانسورهای مسکونی شیشه ای
با استفاده از آسانسور های شیشه ای میتوانید ظاهری شیک و مدرن در ساختمان خود داشته باشید . به دلیل اینکه سرنشینان آسانسور در زمان حرکت دید کلی دارند ، معمولا در خانه های لوکس استفاده میشوند. بسیته به فضایی که دارید ، انواع مختفی دارند. 



آشنایی با آسانسور بدون موتورخانه 
آسانسور های بدون موتور خانه گزینه ای عالی برای ساختمان هایی که با کمبود جا مواجه هستند زیرا فضایی به عنوان موتورخانه ندارند. در مدل ها و اندازه های مختلف طراحی و عرضه میشوند. همچنین هزینه راه اندازی و نصب آنها کمتر است . با توجه به اینکه تنها بین دو سطح میتوانند حرکت کنند اما برای ساختمان های مسکونی مناسب می باشند . 


اندازه و ابعاد آسانسورهای مسکونی 
قبل از مراحل نصب آسانسور ، مهمترین نکته اندازه فضایی است که برای آسانسور در نظر گرفته شده است . به عنوان مثال در ساختمان های مسکونی کوچک ، امکان نصب آسانسورهای بزرگ وجود ندارد. اما اصلا نگران نباشید ، شرکت آسانسور اوج گستران پادرا همراه تیم حرفه ای طراحی و نصب از محل نصب آسانسور بازدید کرده و با اندازه گیری محل نصب آسانسور با توجه به کاربردی که از آن دارید ، تصمیم گیری را برای شما آسان میکند. 

 

در زمان نصب و اجرای آسانسور ممکن است سوالاتی برایتان بوجود بیاید . در اینجا به برخی از آنها پاسخ میدهیم. اما برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت آسانسور اوج گستران پادرا تماس حاصل فرمایید. 
1-کوچکترین آسانسور مسکونی کدام است ؟ 
در صورت داشتن خانه ای کوچک ، میتوانید از آسانسور مسکونی پنوماتیک که قطر حدود 20 اینچ دارد ، استفاده کنید .
2-نحوه کار آسانسور مسکونی پنومانیک چگونه است ؟ 
این مدل آسانسور ها بر اساس فشار هوا کار میکنند و با ایجاد فشار هوا داخل لوله ها بالا و پایین میروند. 
3-آیا امکان نصب آسانسور در داخل خانه وجود دارد؟
به طور کلی بله . شرکت آسانسور اوج گستران پادرا به شما امکان داشتن آسانسور اختصاصی در منزل را میدهد. فقط نکته ای که باید توجه داشته باشید ، زمان بیشتری برای طراحی و نصب نیاز است . 
4-بهترین نوع آسانسور خانگی کدام است ؟
در واقع باید گفت که انتخاب بهتری داشته باشید ، هر نوع آسانسوری برای شما بهترین است . زیرا نصب انواع آسانسور نسبت به فضا و بودجه متفاوت خواهد بود. پس با مشاوره تخصصی شرکت آسانسور پادرا بهترین را داشته باشید . 

نظرات :
ارسال نظر :