نحوه طراحی و خرید آسانسور سفارشی 

برای طراحی آسانسور به صورت سفارشی با توجه به سلیقه شما ، ابتدا باید محل نصب و مدل طراحی آسانسور مشحص شود. امروزه استفاده از آسانسور های سفارشی در خانه لوکیس بسیار ترند شده است .

نحوه طراحی و خرید آسانسور سفارشی 

نحوه طراحی و خرید آسانسور سفارشی 
برای طراحی آسانسور به صورت سفارشی با توجه به سلیقه شما ، ابتدا باید محل نصب و مدل طراحی آسانسور مشحص شود. امروزه استفاده از آسانسور های سفارشی در خانه لوکیس بسیار ترند شده است . در واقع طراحی آسانسور به صورت سفارشی و منحصر به فرد برای شماست که با دکوراسیون داخلی شما هماهنگ می باشد  و همچنین ظاهری چشمگیر به خانه لوکس شما می دهد. 
جهت خرید آسانسور سفارسی بهتر است از افراد متخصص و با تجربه در صنعت آسانسور استفاده کنید . شرک آسانسور اوج گستران پادرا با کادر مجرب آماده ارائه مشاوره و خدمت رسانی جهت طراحی و نصب انواع آسانسورهای سفارشی می باشد . 

جهت خرید آسانسور سفارشی با ما در ارتباط باشید. 


نحوه انتخاب نوع آسانسور سفارشی 
در ابتدا باید نوع آسانسور مناسب فضای خود را انتخاب کنید تا علاوه بر کارایی و کیفیت با دکوراسیون داخلی خانه شما هماهنگ باشد. آسانسور ها در 4 نوع اصلی پنوماتیک، هیدرولیک ، پیچ و مناطیسی وجود دارند. باید توجه داشته باشید که بسیاری از این مدلها نیاز به موتورخانه دارند. اما اگر فضای کافی ندارید ، مدل های بدون موتور خانه هم وجود دارند.آسانسور های کششی به دلیل اینکه جهت راه انداری و کارکرد نیازی به روغن ندارد ، بهترین هستند.  

جهت خرید آسانسور سفارشی با شماره 02144960718 تماس حاصل فرمایید.


ابعاد آسانسور سفارشی 
نکته مهم دیگری که باید بعد از انتخاب نوع آسانسور به آن بپردازید ، اندازه دقیق آسانسور می باشد که باید از متخصصان حوزه آسانسور کمک بگیرید . انداره آسانسور شامل : اندازه کابین آسانسور ، ظرفیت آسانسور و تحمل وزن آسانسور می باشد . توجه داشته باشید که تمام این ابعاد طبق استاندارد باید باشد تا خطرتی برای ساختمان نداشته باشد . 


انتخاب شکل ظاهری کابین و درب آسانسور : 
شکل کابین های آسانسور ها معمولا گرد و یا جعبه مانند می باشد .  آسانسورهای کابین گرد معمولا در انواع پنوماتیک و بادی استفاده میشوند و از مدل جعبه مانند برای انواع دیگر آسانسور ها استفاده میکنند. انتخاب درب آسانسور بنا به سلیقه شما میتواند متفاوت باشد . توجه داشته باشید که مدل درب آسانسور را طوری انتخاب کنید تا با سایر قسمت های خانه هم خوانی داشته باشد . 


استفاده از متریال با کیفیت 
برای ساخت طراحی بیرونی و چارچوب آسانسور می توان از مواد مختلفی استفاده کرد. یکی از محبوب ترین مواد شیشه است. برای تمام دیوارها می توان از شیشه استفاده کرد تا آسانسور تمام شیشه شود، از این نوع مصالح بیشتر در ساخت آسانسورهای بادی استفاده می شود و یا از سبک قفس پرنده استفاده می شود. آسانسورهای شیشه ای سفارشی شیک و جذاب هستند و اکثر افراد ترجیح می دهند از این سبک استفاده کنند.
از دیگر مصالح مورد استفاده در طراحی آسانسور می توان به چوب و فلز اشاره کرد. در ساخت آسانسور می توان از انواع چوب استفاده کرد. از چوب های معمولی گرفته تا چوب های غیر بومی. به عنوان مثال، چوب گردو، بلوط یا چوب ماهون به چوب هایی که چندان رایج نیستند، مانند چوب گیلاس برزیلی یا سرو. فولاد فلزی محکم و بادوام برای ساخت آسانسور است، اما مس، برنز و برنج نیز از دیگر فلزاتی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. در عین حال می توان از چوب و فلز برای ساخت صفحات داخلی و خارجی آسانسور استفاده کرد.


انتخاب قطعات آسانسور سفارشی
در داخل کابین آسانسور قسمت های دیگری نیز وجود دارد که می توانید بنا به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. از جمله این قطعات می توان به دسته و گوشی داخل کابین اشاره کرد. نورپردازی نیز از دیگر قسمت هایی است که می توانید خودتان انتخاب کنید. برای روشنایی سقف کابین از لامپ های آویز یا باتری دار استفاده می شود. تا زمانی که آسانسور می تواند بالا و پایین برود و قسمت های اصلی آن خوب باشد، طراحی سایر قسمت ها کاملاً به نظر شخصی شما بستگی دارد.


قیمت آسانسور سفارشی 
در نهایت قیمت آسانسور سفارشی شما به عواملی بستگی دارد که عبارتند از : 

-اندازه آسانسور 

-نوع آسانسور 

-ساخت و ساز جهت نصب آسانسور

-طراحی آسانسور

-تعداد طبقات 

 

نظرات :
ارسال نظر :