سرویس آسانسور شمال تهران

شرکت آسانسور پادرا با در نظر گرفتن منطقه شمال تهران ، وظیفه سرویس و نگهداری آسانسور به همراه مشاوره رایگان را بر عهده می گیرد .

سرویس آسانسور شمال تهران
سرویس و نگهداری آسانسور

سرویس آسانسور شمال تهران

شرکت آسانسور پادرا برای رسیدگی به تمام خواسته های شما کارشناسان به خصوص خود را برای هر منطقه و ناحیه ای از تهران آماده کرده است . شمال تهران از این بحث مستثنا نیست ، کارکنان و پرسنل مختص شمال تهران آماده ی خدمت رسانی به شما مراجعان عزیز هستند .

ساختمان ها به چهار دسته ی ترافیک سبک ، ترافیک متوسط ، ترافیک سنگین ، ترافیک خاص تقسیم می شوند . ابعاد کابین و جا به جایی ترافیک پیش آمده و سبک سازی ترافیک بستگی به چاه آسانسور و موتور آسانسور دارد . چاه آسانسور ابعاد کابین و موتور آسانسور ظرفیت داخل کابین را معین می کند . 
دسته ی اول : ترافیک سبک ، بدون داشتن زمان اوج ترافیک مانند : کارخانه و انبار ها که پرسنل کمتر از آسانسور استفاده می کنند .
دسته دوم : ترافیک متوسط ، بدون داشتن زمان اوج ترافیک مانند : ساختمان های مسکونی ، هتل و خوابگاه 
دسته سوم : ترافیک سنگین ، دارای زمان اوج ترافیک مانند : بیمارستان ها ، ادارات ، سینماها ، مرکز خرید 
 دسته چهارم : مراکزی که دارای ترافیک خاص هستند مانند : کیلینیک ها  

 در ساختمان های دسته ی چهارم که ترافیک خاص دارند و مراکز نگهداری سالمندان و معلولین بیش از یک طبقه ، تعبیه حداقل یک دستگاه آسانسور برانکارد بر الزامیست . در ساختمان های دسته سوم نیز حتی با طبقات کمتر از سه طبقه وجود حداقل یک دستگاه آسانسور معلول بر الزامیست .


همچنین بخوانید :

سرویس آسانسور غرب تهران

سرویس آسانسور شرق تهران

سرویس آسانسور


 

سرویس آسانسور در شمال تهران منطقه تجریش و دربند :

 در این دو منطقه بافت ساختمان ها سنتی – مدرن است که اجناس به کار رفته در آن ها به روز هستند . آسانسور این ساختمان ها مستثنا از این قضیه نیستند . آسانسور های به روز سرویس های خاص خود را دارند که تخصص کافی را برا سرویس آسانسور لازم دارد . شرکت آسانسور پادرا در این دو منطقه چندین قرارداد  سرویس سالانه ، با کاربری های مسکونی و اداری دارد و هر ساله به این تعداد، مشترکین جدید افزوده می گردد . 

سرویس آسانسور در شمال تهران منطقه قیطریه و فرمانیه و الهیه  :

در این سه منطقه ، به دلیل داشتن محیط خانه های بزرگ و یا عریض ، جابجایی بین طبقات بسیار مهم بشمار می رود . ساختمان هایی که حتی تعداد آسانسور بیشتر از حد نصاب است . یکی از دلایل مهم تعداد زیاد آسانسور در یک ساختمان  توجه سازنده به زمان ساکنان و آسایش آنهاست در نتیجه اگر سرویس به موقع این آسانسورها انجام نشود و آسانسورها دچار خرابی های پی در پی شوند نارضایتی ساکنین را در پی داشته و این امری مطلوب برای آنها نیست. شرکت آسانسور پادرا به طور کامل این خدمت رسانی را پذیرا است و در اسرع وقت و طبق برنامه زمانبندی شده سرویس کامل آسانسورهای چنین ساختمان هایی را انجام می دهد . 

سرویس آسانسور در شمال تهران منطقه پاسداران و دروس و میرداماد:

این سه منطقه ، جز پر تردد ترین محله های تهران می باشد ، جمعیت ساکن این منطقه ها به دلیل بافت مسکونی ای که دارد از آسانسور زیاد استفاده می کنند . به دلیل وجود مجتمع ها و برج های مسکونی در این سه منطقه سرویس آسانسور بطور مرتب و منظم از اهمیت زیادی برخوردار است . جابجایی در طبقات ساختمان های مسکونی جز رکن های اصلی همچین مجتمع هایی هستند . شرکت آسانسور پادرا با داشتن متخصصین ماهر ، سرویس چنین مجتمع هایی را در دستور کار خود دارد. 

سرویس آسانسور در شمال تهران منطقه ونک و ملاصدرا  :

در این دو منطقه به دلیل وجود بافت تجاری و اداری ، کارمند ها و شاغلین زیادی به این دو محله وارد می شوند .در مکان های اداری مخصوصا در محله ونک از آسانسور به صورت چشم گیری استفاده می شود . یکی از با اهمیت ترین دغدغه های ادارات ،برنامه ریزی کردن سرویس آسانسورها می باشد . شرکت آسانسور پادرا به این موضوع اشراف کامل دارد و به طور کامل اطمینان می دهد سرویس و نگهداری در زمان تعیین شده انجام می شود .  

سرویس آسانسور در شمال تهران منطقه ولنجک و ازگل و کامرانیه :

این سه منطقه از تهران ، به دلیل ادغام بافت خانه های ویلایی و آپارتمان های نو ساز ، از آسانسورهای مدرن استفاده شده است . آسانسورهای مدرن به دلیل وجود تکنولوژی خاصی که در آن ها به کار رفته است برای سرویس و نگهداری آنها هم نیاز به تخصص خاص است . شرکت آسانسور پادرا با در نظر گرفتن شرایط این نوع ساختمان ها طبق نیاز و خواسته مراجعه کننده عمل می کند .    

سرویس آسانسور در شمال تهران منطقه شریعتی و زعفرانیه و دروس:

در این سه منطقه شهر تهران ، علاوه بر بافت مسکونی ، دارای مراکز تجاری ، فرهنگی و درمانی متعددی است . محله شریعتی یکی از مناطق پر تردد شهر تهران است که اهمیت بسار زیادی دارد .در هر سه منطقه وجود آپارتمان های نوساز باعث شده است از لحاظ مدرن بودن بسیار جذاب و پر طرفدار باشند. شرکت آسانسور پادرا با به عهده گرفتن نصب و سرویس آسانسورهای این ساختمانها تمام نیازهای یک ساختمان مدرن را برطرف نماید .

 

 

شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.

 

 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

 


مطالب مرتبط :

 استاندارد آسانسور

بازسازی و نوسازی آسانسور


 

نظرات :
ارسال نظر :