فروش آسانسور | نصب آسانسور | راه اندازی آسانسور

خرید آسانسور یکی از چالش برانگیزترین قسمت های هر ساختمان است که مشاوران ما با هزینه رایگان این امر را برای شما ساده سازی می کنند .

فروش آسانسور | نصب آسانسور | راه اندازی آسانسور
فروش و نصب آسانسور ، قطعات آسانسور

فروش آسانسور | نصب آسانسور | راه اندازی آسانسور

خرید آسانسور یکی از چالش بر انگیزترین قسمت های هر ساختمان است که باید با توجه به نیاز آن ساختمان یک انتخاب ممتاز داشت . شرکت آسانسور پادرا دسته بندی های مورد نیاز آسانسور را در این سایت در دسترس شما قرار داده است . با ما همراه باشید .

 

فروش انواع آسانسور ها

آسانسور یک وسیله نقلیه عمومی است که از نظر آماری امن ترین ترابری مصرف کننده ها و اجناس است . در سال 1874 آسانسورهای مدرن ساخته شدند. اما امروزه آسانسورها بسیار هوشمند و راحت و از همه مهم تر سریع شده اند .
ما معتقدیم کالای خوب و اجرای خوب در کنار هم همواره رضایت مشتری و مصرف کننده را به همراه داشته و دارد، از این رو محصولات خود را به چند دسته فروش آسانسور اکونومیک (اقتصادی)، فروش آسانسور متوسط (عمومی) و فروش آسانسور کلاس A برای پروژه های ساختمانی خاص دسته بندی کردیم و این نکته را مد نظر داشته باشید که هر سه دسته ذکر شده از کیفیت و استاندارد بالا برخوردار می باشند و ضمن اینکه مورد تائید اداره استاندارد کشور می باشند الزاما باید نمره قابل قبول واحد کنترل کیفیت شرکت پادرا را اخذ نمایند تا به مرحله بهره برداری برسند.

فروش آسانسور و قطعات آن و از همه مهم تر طراحی و ترکیب نمودن این قطعات در کنار هم نیاز به دانش، مهارت و تجربه بالایی دارد که ما در شرکت آسانسور پادرا این اطمینان خاطر را به شما می دهیم و تضمین میکنیم که به بهترین انتخاب دست خواهید یافت. 
آسانسورها انواع مکانیزم مختلفی دارند که در ادامه این مقاله به سمع و نظر شما می رسانیم . اما این انواع آسانسور ها بستگی به نوع ساختمان دارد. ساختمان های پرتردد و ساختمان های مسکونی با هم متفاوت هستند حتی نوع کاربری آسانسور هم مهم است . در بسیاری از برج ها چند نوع آسانسور به کار رفته است ، آسانسورهایی برای حمل و نقل ساکنین(مسافربر) و یا حمل و نقل اجناس و اسباب (باربر) و حمل و نقل بیماران(برانکارد بر و تخت بر) برای جابجایی طبقات فراهم شده است . 
آسانسور دارای قطعاتی نظیر موتور ، درایو ، تابلو فرمان ، کابین ، درب، ریل ، سیم بکسها و بسیاری قطعات دیگر است که این قطعات در کنارهم یک پکیج واحد به نام آسانسور را تشکیل می دهند .


همچنین بخوانید :

سرویس آسانسور شرق تهران

سرویس آسانسور شمال تهران

سرویس آسانسور غرب تهران

سرویس آسانسور مرکز تهران

 



انواع آسانسورها :

مکانیزم آسانسورها به سه دسته تقسیم می شوند که بر اساس نیازو کاربری درخواست کننده آسانسور انتخاب می شوند . 
•    آسانسور پنوماتیک
•    آسانسور هیدرولیکی
•    آسانسور کششی

 

آسانسور پنوماتیک :آسانسور پنوماتیک

پنوماتیک یک نوع آسانسور مدرن بادی است که با مکانیزم خلاء و مکش هوا ، کابین را بالا و پایین می کشد . بدین صورت که محفظه ایجاد شده در قسمت پایین کابین ، فشار هوای زیادی شکل گرفته است . با این فشار هوا کابین شروع به حرکت به سمت بالا می کند . در قسمت بالای ریل آسانسور محفظه ای وجود دارد که فشار هوا را تخلیه می کند و آسانسور شروع به پایین آمدن می کند. در تجهیزات آسانسور پنوماتیک از وجود موتور های گیربکسی و گیرلس خبری نیست و از سیستم محرکه بادی استفاده می شود .


تجهیزاتی که در آساسنور پنوماتیک استفاده می شود شامل موارد زیر می شود :


•    پمپ وکیوم
•    توربین
•    سوپاپ
•    جعبه سیستم کنترل برد PVE

 

آسانسور پنوماتیک به سه دسته تقسیم می شود که بسته به قطر چاله انتخاب می شود .

 
•    ظرفیت ۱۶۰ کیلوگرم با قطر داخلی چاله آسانسور ۷۵ سانتی متر
•    ظرفیت ۲۰۶ کیلوگرم با قطر داخلی چاله آسانسور ۹۴ سانتی متر
•    ظرفیت ۲۳۸ کیلوگرم با قطر داخلی چاله آسانسور ۱۳۲ سانتی متر

 


 

 

آسانسور هیدرولیکی :

 آسانسورهای هیدرولیکی در انواع متعدد جک مستقیم- جک کنارتک جک و چند جک با توجه به ابعاد و کاربری و جانمایی ساخته میشود . آسانسورهای هیدرولیک تشکیل شده از قطعاتی مانند پمپ،موتور،سیلندر،کابین،ریل ،مایع (روغن) تابلو فرمان و بسیاری قطعات دیگر تشکیل شده است . زمانی که راه لوله که در امتدادش مخزن است باز باشد مایع با کمترین زمان و بی مشکل به مخزن وارد می شود . اما زمانی که راه لوله بسته باشد مایع راهی به جز رفتن به سیلندر ندارد و در این نقطه پیستون آسانسور را به سمت بالا به حرکت می اندازد . برای پایین آمدن همین اصول انجام می شود اما به عکس آن ، به عبارت دیگر زمانی که مایع درون سیلندر خارج می شود و به سمت مخزن میرود ، به دلیل وجود جاذبه آسانسور به سمت پایین حرکت می کند .

 

تجهیزات آسانسور هیدرولیکی شامل موارد زیر می شود :

  • پیستون درون یک سیلندر
  • مخزن
  • پمپ
  • موتور
  • شیر فلکه

 

انواع آسانسور هیدرولیکی :

آسانسور هیدرولیکی هولد(حفره دار) :

همان آسانسور هیدرولیکی عادی و کاربردی است بدین صورت است که در قسمت انتهایی آسانسور یک گودال وجود دارد . این گودال برای قرارگیری سیلندر جک آسانسور بصورت نصب جک مستقیم کنده شده و میزان عمق آن با توجه به طراحی آسانسور هیدرولیک و ارتفاع سیلندر جک می باشد.

 

 

آسانسور هیدرولیکی بدون حفره :

در این مدل ، دیگر خبری از حفره و گودال عمیق  نیست ، نصب این نوع آسانسورهیدرولیک با توجه به نوع و کاربری و طراحی آسانسور هیدرولیک به گونه ای است که سیلندر جک یا جکها در طرفین کابین آسانسور قرارگرفته و با پمپ شدن روغن به درون سیلندر آسانسور به سمت بالا حرکت میکند و بالعکس با تخلیه روغن درون سیلندر در اثر جاذبه کابین آسانسور به سمت پایین حرکت میکند.

آسانسور کششی :آسانسور کششی

در بسیاری از پروژه های ایران و جهان ، از آسانسور کششی استفاده می شود . این آسانسور به دلیل نوع طراحی و سرعتی که دارند در برج ها و سازه هایی که تعداد ایستگاه زیادی دارند بسیار پر کاربرد است . نحوه کار آسانسور کششی بدین صورت است که طناب فولادی یا به اصطلاح سیم بکسل ها توسط موتورمحرکه(گیربکس یا گیرلس) کابین و کادر وزنه آسانسور را به حرکت درمی آورند .در یک سمت چاه آسانسور کابین است و سمت دیگر وزنه تعادل قرار دارد . زمانی که آسانسور کششی به سمت بالا حرکت می کند وزنه تعادل به سمت پایین می رود و زمانی که کابین به سمت پایین می رود وزنه تعادل به سمت بالا می رود . 
آسانسورهای کششی دارای فلکه های هرزگردی هستند که وظیفه این فلکه ها انتقال قدرت کشش موتور و انتقال سیم بکسل ها با توجه به نوع طراحی و ظرفیت به نقاط مختلف چاه آسانسور می باشد.وظیفه دیگر فلکه های هرزگرد در موتورهای گیرلس و نوع سیستم نصب آنها ایجاد توان مورد نیاز کمتر برای موتورهای گیرلس است.

 

موتور گیرلس :

این نوع موتورها معمولا از لحاظ هزینه تهیه موتور ارزان تر از موتورهای گیربکسی هستند اما هزینه قطعات جانبی مثل مقدار سیم بکسلها یا تعداد فلکه های هرزگرد و هزینه نصب بالاتری دارند . نحوه طراحی و نصب سیستم آسانسور در موتورهای گیرلس به این گونه است که با استفاده از تغییر در سیستم نصب و استفاده از فلکه هرزگرد روی کادر وزنه و کابین از توان کمتر برای جابجایی بار بیشتراستفاده میشود موتور گیرلس دارای تنوع درسرعت و توان بیشتر و تولید صدای کمتری هستند.این موتورها عموما" سرویس و نگهداری کمتری نسبت به موتورهای گیربکس داشته و نیاز به روغن ندارند.

موتور گیربکس :

هزینه تهیه موتور گیربکس نسبت به موتور گیرلس بیشتر است اما اکثرا بصورت یک به یک طراحی و نصب  می گردند و درمجموع هزینه کمتری دارد در آسانسورهای قدیمی موتور گیربکس دو سرعته وجود داشت که دارای دو سرعت بود (زمان توقف و زمان حرکت)در این نوع سیستم نصب در شروع حرکت و هنگام ایستادن ضربه شدیدی احساس می شد اما امروزه همه ی آسانسورهای کششی در ایران بصورت تک سرعته نصب میگردند.در آسانسورهای تک سرعته دیگر خبری از ضربه نیست و مصرف انرژی کمتری(انرژی برق) دارند.
موتورهای گیربکس دار نسبت به موتورهای گیرلس از صدا و حرارت بیشتر برخوردارهستند.نیاز به سرویس و نگهداری بیشتر و روغن دنده دارند ،در حرکت نرمی و روانی کمتری نسبت به موتورگیرلس داشته و مصرف برق بالاتری دارند و از راندمان پایین تری نسبت به موتورهای گیرلس برخوردار است.

شرکت آسانسور پادرا

تضمین می‌کند که هرگونه فعالیت ما، با رعایت استانداردهای ایمنی و اصول فنی صورت می‌گیرد و همواره در تلاش هستیم تا نیازهای شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم. ما با تیمی مجرب از مهندسین، نصابان و کارشناسان فنی، آماده نصب و راه‌اندازی آسانسور در ساختمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی و تجاری هستیم. علاوه بر آن، آسانسورهایی که توسط شرکت اوج گستران پادرا نصب می‌شوند ، تحت پشتیبانی و خدمات پس از فروش  ما قرار می‌گیرند.  ما با تکیه بر دانش و تجربه کسب شده در طی سالهای فعالیت خود ، از بهترین تجهیزات و متریال در طراحی آسانسور شما استفاده میکنیم. 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر و یا مشاوره در خصوص خرید و نصب آسانسور با ما تماس حاصل فرمایید.
 

021-44960718
09125570852