بهترین شرکت آسانسور

بهترین شرکت آسانسور باید ضوابط و قوانینی را رعایت کند تا در تمامی نیاز های مالکین ممتاز عمل کند . با ما همراه این مقاله باشید .

بهترین شرکت آسانسور
قطعات آسانسور ، فروش و نصب آسانسور

بهترین شرکت آسانسور

امروزه با پیشرفت چشم گیر فناوری تکنولوژی بسیاری از شرکت های آسانسور در تلاش هستند که خود را به روز نگه دارند و تمام قوانین و استاندارد را که نشان دهنده یک شرکت ایده آل است را رعایت کنند . در ادامه همراه ما باشید .

بهترین شرکت آسانسور تهران

بهترین شرکت آسانسور در تهران

سنگ محکی که بتوان از بین انبوهی از شرکت ها ، بهترین شرکت آسانسور در تهران را انتخاب کرد هنوز یافت نشده است اما میتوان ضوابط مورد نیاز برای بهترین را معیار قرار داد . از نظر آماری شرکتی را می توان بهترین انتخاب کرد که رعایت اصول را در اولویت قرار داده باشد . شرکت هایی که تجهیزات آسانسور متنوعی اعم از کششی و هیدرولیکی به مشتریان ارائه می دهند . بدین منظور شرکتی که تمام اصول و ضوابط و قوانین را رعایت کند می توان در رده بهترین ها برود .

در کشورمان ایران ، شرکت های حوزه آسانسور به سه دسته تقسیم می شوند ، شرکت هایی که در دسته واردات قطعات فعالیت می کنند که باید قطعات مرغوب را برای مشتریان عرضه کنند . شرکت هایی که آسانسور کامل یا اصطلاحا پکیج کامل وارد کشور می کنند که باید جز برند های معتبر جهان باشد . دسته بعدی شرکتهایی هستند که با توجه به تنوع اقلام و برندهای آسانسور مطابق با نیاز و بودجه مشتری آسنسور را طراحی، نصب و اجرا می کنند و در نهایت با گرفتن گواهی استاندارد از شرکتهای بازرسی وابسته به اداره استاندارد پروژه را به اتمام می رسانند.

لازم به ذکر است اغلب آسانسورهای نصب شده در ایران از این نوع آسانسورها می باشد به دلایل مختلفی از جمله بهینه بودن قیمت، تعدد لوازم و قطعات به لحاظ تعدادی و تنوعی،خدمات پس از فروش ارزان تر و راحت تر و ...

شرکت هایی که سرویس آسانسور های داخل کشور را به عهده دارند . سرویس آسانسور جز خدمات پس از فروش به حساب می آید که اگر شرکتی آسانسور طراحی، نصب و به فروش میرساند ، باید در حوزه سرویس هم برنامه ای برای مشتریان قرار دهد .

 

انتخاب شرکتی که دارای امتیازات بالایی است و در اولویت اول قرار گرفته شود چندان کار آسانی نخواهد بود . بدین منظور باید تمام ویژگی های شرکت ها را در نظر گرفت . در ادامه به تفکیک ویژگی های لازم برای هر شرکت را بررسی می کنیم تا به نظر نهایی شما کمک کنیم .

 

رزومه و سابقه بهترین شرکت آسانسور

رزومه شرکت و سابقه شرکت قطعا به تنهایی نشان دهنده توانمند بودن آن شرکت نیست ، چرا که در سالهای اخیر شرکتهای نو ظهوری را دیدیم که برای رفع فقدان رزومه اقدام به فروش و نصب آسانسور با کیفیت های بسیار پائین و بعضا ارزان قیمت ولی به تعداد بالا جهت افزایش تعداد رزومه کرده اند و همین موضوع باعث شده نارضایتی های زیادی از سوی کاربران و مصرف کنندگان شکل بگیرد. برای بررسی توانایی های واقعی شرکت آسانسور باید پروژه ها و برنامه ریزی ها و تجربیات آن شرکت را زیر نظر گرفت . پروژه ها و نظرات کاربران و مشتریان نشان دهنده موفق بودن آن شرکت آسانسور است که سوابق را پر بارتر میکند .

 

سرعت پاسخ گویی بهترین شرکت آسانسور

وجود آسانسور در یک ساختمان جزء ضروریات عبور و مرور در ترافیک ساختمان است که در قبال هر گونه مشکل باید در اسرع وقت این مشکل پیگیری شود . دیگر معیار بهترین شرکت آسانسور دقیقا همین امر است که شرکت مورد نظر به جز فروش آسانسور ، برای تعویض قطعات ، سرویس و نگهداری آسانسور و تعمیرات آن سریعا وارد عمل شود تا مشکل ایجاد شده روند ترافیکی یک ساختمان را به اختلال نیندازد .  زمانی که این توانایی و قابلیت عملیاتی شود ، مدیر یک ساختمان دیگر بار روانی جا به جایی ساکنان را به دوش نمی کشد و تمام و کمال این وظیفه را به شرکت مربوطه محول کرده است .

شرکت آسانسور تهران

قیمت و تعرفه هزینه مناسب خرید آسانسور

مهم ترین و بزرگ ترین سرمایه ی یک شرکت رضایت مشتریان خود است ، بهترین شرکت آسانسور باید در قبال بودجه و سرمایه ی کارفرما خود را مسئول بداند و در ارائه خدمات و تعویض قطعه ها و سرویس به موقع آسانسور ها و مقرون به صرفه عمل کند . بدین صورت شرکت مربوطه می تواند قطعات تعمیر پذیر را تا جای ممکن تعویض نکند و اگر منجر به تعویض قطعه شد ، قطعه ای ارائه دهد که در بودجه کارفرما صرفه جویی شود .

گارانتی و قرارداد سرویس

دیگر معیار مهمی که یک شرکت آسانسور را از باقی شرکت ها متمایز می کند ارائه گارانتی است . خدمات پس از فروش و گارانتی کردن یکی از مواردی است که در قرارداد قید می شود و شرکت مورد نظر خود را مسئول می داند که این خدمات را ارائه دهد . به عبارت دیگر ، بهترین شرکت آسانسور اعتبار و ارزش شرکت را قدردان مشتریان خود است بدین صورت پس از انجام پروژه خدمات خود را برای ساختمان مذکور تضمین می نماید .

 

استفاده از قطعات با کیفیت

استفاده از قطعات با کیفیت برای هر دو سمت قرارداد بهترین دست آورد را همراه دارد ، بهترین شرکت آسانسور دقیقا به این مطلب واقف است و از این قانون پیروی میکند . بهترین شرکت ، قطعات مطلوب را در زمان مونتاژ آسانسور به کار میبرد  و این امر باعث می شود سرویس آسانسور روال عادی خود را طی کند . به عبارت دیگر ، قطعاتی که کیفیت لازم را ندارد در زمان کوتاه موجب خرابی های متعدد می شود و همچنین حق مصرف کنندگان ضایع می شود .

بهترین شرکت آسانسور

مجوزهای لازم بهترین شرکت های آسانسور

بهترین شرکت های آسانسور باید جواز های مربوطه را هر ساله تمدید کرده و در موقع اتمام ساخت ساختمان این مجوز ها برای اخذ استاندارد اولیه نیاز می شود . بدین صورت تمامی مدارک،  لازمه ی شرکت آسانسور است تا بتواند در زمان بهره برداری از آسانسور، گواهی استاندارد آسانسور را از شرکتهای بازرسی تابع اداره استاندارد ایران اخذ نماید و به مشتری جهت بهره برداری و اخذ پایان کار از شهرداری ارائه نماید.

در نظر داشته باشید شرکت یا اشخاصی که صلاحیت دریافت گواهی استاندارد را نداشته باشند به ناچار مجبور به خرید مهر از شرکتهای دارای صلاحیت می باشند که این امر ضمن اینکه خلاف قانون می باشد و در صورت مشاهده با هر دو طرف معامله برخورد قهری و قضایی می گردد تبعات دیگری از جمله تحمیل هزینه اضافه به خریدار، اتلاف وقت در پروسه اخذ گواهی استاندارد ، باطل شدن گواهی صادر شده حتی در سالهای آینده در صورت محرز شدن و مواردی از این قبیل دارد.

مجوزهای لازم برای بهترین شرکت آسانسور عبارتند از :

 

شرکت آسانسور پادرا

این شرکت با بررسی هایی که بالاتر به استحضار شما رساندیم توانسته است مورد بررسی برای اضافه شدن به لیست بهترین شرکت های آسانسور قرار بگیرد . شرکت آسانسور پادرا با بیش از 17 سال سابقه توانسته است در تمامی عرصه های آسانسور تجربیات کافی را بدست آورد تا برای مشتریان خود عملکرد مطلوبی به ارمغان بیاورد  و رضایت مندی آنها را نه تنها در سخن بلکه در عمل به جا بیاورد.

 شرکت آسانسور پادرا با اخذ تمامی مجوزها از ارگانهای ذی ربط ، خواسته های مشتریان و کارفرمایان را فراهم میکند و از قطعات و متریال عالی استفاده میکند و همچنین در پروسه طراحی و نصب با به بروز کردن دانش فنی پرسنل طراحی و اجرایی طبق آخرین متد روز توانسته همواره خود را در صدر بهترین شرکتهای آسانسور حفظ نماید.

شرکت آسانسور پادرا با داشتن مشاوران و سرویس کاران خبره ، سلیقه مورد نظر شما را اجرایی کرده و از نظر سرویس و نگهداری شما را از چالش خارج میکند . خدمت مشاوره شرکت پادرا در قبال ارائه مشاوره، از شما هزینه ای دریافت نمی کند و این خدمت کاملا رایگان است.

شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و جزئیات انواع قرارداد فروش،نصب، سرویس و نگهداری و با خبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.

 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852