تعمیرات آسانسور | خدمات آسانسور | سرویس آسانسور

در شرکت ما، مشاوره و بازدید کارشناسی رایگان می باشد و تیمی مجرب و کارآزموده از کارشناسان فنی و نصابان آماده خدمات سرویس و نگهداری آسانسورهای شما است.

تعمیرات آسانسور | خدمات آسانسور | سرویس آسانسور
سرویس و نگهداری آسانسور

تعمیرات آسانسور | خدمات آسانسور | سرویس آسانسور

شرکت آسانسور پادرا با هفده سال فعالیت در زمینه تعمیرات آسانسور و فروش آسانسور و سرویس کامل آسانسور ، تجربه کافی را دارا است . ما طی فرآیند اجرا و راه اندازی پروژه های متعدد از جمله آسانسور مسکونی، آسانسور اداری ، آسانسور بیمارستانی ،آسانسور باری و .... تمام مشکلات و سوالات متداول مشتریان محترم را جمع آوری کرده ایم و در قالب این مقاله در اختیار شما قرار می دهیم . بدین منظور همراه ما باشید .

جهت اطلاع از قیمت سرویس و نگهداری آسانسور با تلفن های 02144960718-09125570852 با ما در ارتباط باشید. 

تعمیر و سرویس و نگهداری آسانسور

یکی از رکن های اصلی رفاه ساکنین یک ساختمان ، آسانسور ایمن آن مجموعه است . شرکت آسانسور پادرا برای تمام دغدغه هایی که پیرامون رفت و آمد آسانسوری ممکن است شکل بگیرد تدابیری اندیشیده است. تعمیرات آسانسور و پشتیبانی با حفظ ایمنی یکی از موارد مهم هر ساختمان دارای آسانسور است که الزاما باید به صورت دوره ای انجام شود .هر شرکت با متخصصانی که دارد مورد ارزیابی قرار میگیرد ، متخصصانی که علم، تجربه و گواهینامه لازم برای تعمیرات هر گونه مشکل را دارا هستند .

شرکت آسانسور پادرا با تکیه بر متخصصان خود، توانسته است در کمترین زمان و بالاترین کیفیت، تعمیرات آسانسور را انجام دهد .

بسیاری از مراجعه کنندگان به دلیل ناآشنا بودن با آسانسور و قطعات و برند های آسانسور ممکن است  برای سرویس آسانسور و تعویض قطعات با مشکلاتی مواجه شوند ، در صورتی که می توانند با مشاوره های تخصصی شرکت آسانسور پادرا از تمام ویژگی ها و نحوه سرویس آسانسور و کارایی انواع قطعات مطلع شده و در نهایت امر تعمیرات آسانسور و پشتیبانی با نظارت مستقیم آنان به نحوء احسن انجام شود . مشاوران حاضر در شرکت پادرا به طور کامل در خدمت مراجعه کنندگان و تماس گیرندگان هستند و در اسرع وقت متخصص مورد نیاز در محل شما اعزام می شود .


همچنین بخوانید :

گواهی استاندارد آسانسور

کدام خرابی آسانسور را جدی بگیریم؟


 

فعالیت های شرکت آسانسور پادرا در خدمات سرویس آسانسور

 

تعمیرات آسانسور ، سرویس و نگهداری آسانسور شامل فعالیت های ذیل است : 

  • بازرسی و روغن کاری قطعات
  • تنظیم و تعمیر تجهیزات
  • تعویض قطعات فرسوده
  • بررسی سلامت سیم کشی و تجهیزات الکتریکی
  • نظافت و تمیزکاری موتورخانه ، روی کابین ، چاهک

 

این فعالیت ها به صورت دوره ای انجام می شود و شرکت پادرا با در نظر گرفتن زمان انجام هر سرویس آسانسور ، به صورت طبقه بندی شده با مشتریان تماس گرفته و از وضعیت آسانسور شما مطلع می شوند . بدین منظور طبق گزارش های شما و آنالیز متخصصان ما از آینده وضعیت آسانسور ، شما را مطلع می سازند که چه فعالیتی مورد نیاز است .


همچنین جهت اطلاع از مناطق تحت پوشش سرویس و نگهداری شرکت پادرا می توانید منطقه خود را در مقالات ذیل جستجو کنید :

 

سرویس آسانسور شرق تهران

سرویس آسانسور شمال تهران

سرویس آسانسور غرب تهران

سرویس آسانسور مرکز تهران


اگر سرویس آسانسور به طور منظم انجام شود مزایای ذیل را همراه خود دارد :

  • پیشگیری از خرابی های احتمالی
  • افزایش طول عمر آسانسور
  • کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و تعویض قطعات
  • بهبود ایمنی و کارایی آسانسور

طبق رتبه بندی جهانی ایمن ترین وسیله ی نقلیه در جهان آسانسور است و با توجه به این رتبه ، رسیدگی ها و بررسی ها می بایست به موقع و منظم انجام شود درغیراین صورت معایب و عواقبی ناگوار به همراه خود دارد . به طور مثال قدیمی بودن و فرسودگی سیم بکسل کابین باعث زخمی شدن فلکه ‌های کششی موتور و فلکه هرزگرد آن می‌شود. این خرابی زمانی به وضعیت قرمز می رسد که ترمز ایمنی آسانسور تنظیم نباشد که باعث پارگی سیم بکسل و سقوط کابین آسانسور می شود .

 

سوالات متداول سرویس آسانسور

 

بازه زمانی سرویس آسانسور چه مدت یکبار است ؟

سرویس آسانسور با توجه به کاربری آن ، بازه زمانی برایش اتخاذ می شود . در ساختمان های مسکونی با تعداد طبقات معمول ماهی یک بار سرویس می شود ، در مکان های پر ترافیک مثل بیمارستان ها و برج ها و ساختمان هایی که تعداد ایستگاه های زیادی دارند بیش از یک بار در ماه سرویس می شوند یا به عبارت دیگر دارای سرویس کار مقیم آسانسور هستند . 

هزینه هر سرویس چقدر است ؟

با توجه به تعداد توقف ها و نوع کاربری آسانسور و نوع قرار داد شرکت پادرا با مراجعین هزینه مورد نیاز برآورد و اعلام می شود .

هزینه سرویس آسانسور با مستاجر خانه است یا صاحب خانه ؟

هزینه سرویس آسانسور طبق قانون تملک آپارتمانها به عهده ساکنین آپارتمان چه مالک و چه مستاجر می باشد، چرا که در سرفصل هزینه های مصرفی می باشد، ولی هزینه بازسازی آسانسور یا هزینه اورهال نمودن آسانسور به عهده مالکین آپارتمان می باشد و شامل دارایی های ثابت آپارتمان می باشد.

بازسازی آسانسور یا اورهال آسانسور شامل چه مواردی است؟

بازسازی یا تعویض کابین آسانسور، تعویض موتور آسانسور، تعویض تابلو فرمان آسانسور، تعمیر موتور آسانسور، تعویض سیم بکسلهای آسانسور، تعویض تزئینات کابین آسانسور مانند دیواره ها، سنگ کف، آینه، دستگیره، سقف کاذب و ... تعویض شستی کلیدهای آسانسور و مواردی از این قبیل شامل بازسازی و اورهال آسانسور می باشند.

 

رفتن برق برای آسانسور مضر است ؟

رفتن برق برای قطعات آسانسور ضرری ندارد اما برای مصرف کنندگان اینطور می توان گفت که اگر آساسنسور مجهز به سیستم UPS باشد ، آسانسور به طور هوشمند ساکنین را به طبقه ای امن میرساند .

برای آسانسور می توان برق اضطراری قرار داد ؟

اگر آسانسور از سیستم قدیمی بر خورد دار باشد سیستم UPS هم خوانی ندارد و نمی توان این عمل را اجرایی کرد اما اگر دارای سیستم بروز باشد مشکل غیر قابل حلی وجود ندارد، البته که در برخی از آسانسورهای قدیمی هم با ایجاد تمهیداتی می توان سیستم نجات اضطراری یا همان بلک اوت را به سیستم اضافه کرد.

اگر بیشتر از حد مجاز کابین سنگین شود  برای آسانسور چه اتفاقی می افتد ؟

آگر آسانسور شما مجهز به دستگاه اورلود یا همان تشخیص بار باشد، به محض اینکه وزن اضافه تر از حد مجاز به آن اضافه شود شما صدای هشدار اضافه وزن را از داخل کابین می شنوید و یا در برخی از آسانسورها بدون شنیدن صدا متوجه می شوید که آسانسور حرکت نمی کند و با کم کردن وزن آسانسور شروع به حرکت می کند، اما اگر آسانسور شما به دستگاه اورلود مجهز نباشد کابین شروع به حرکت می کند ولی در انتهای مسیر و همچنین استارت بعدی شاهد اختلاف سطح کابین با سطح طبقه خواهید بود و اگر این افزایش بار تعداد دفعات زیادی اتفاق بیافتد باعث بروز اشکال در موتور و تابلوفرمان آسانسور شما می شود و هزینه های سنگینی در آینده متحمل خواهید شد.

 

 شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.

 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

امیدواریم که مطالب برای شما مفید بوده باشند.


مطالب مرتبط

نظرات :
ارسال نظر :