استاندارد آسانسور تهران

پایان کار آسانسور شامل اطلاعاتی مانند نام و مدل آسانسور، تاریخ نصب، نام و شماره تماس مالک ساختمان، نام و شماره تماس کارشناس آسانسور، نتایج آزمون و تست‌های اجرایی و همچنین نتایج سنجش عملکرد و کارکرد آسانسور است.

استاندارد آسانسور تهران
گواهی استاندارد آسانسور

استاندارد آسانسور تهران 

شرکت اوج گستران پادرا، یک شرکت فعال در زمینه نصب، تعمیر و نگهداری آسانسور و پله‌برقی است و این شرکت می‌تواند استاندارد آسانسور در تهران را برای شما تهیه و ارائه کند. گواهی استاندارد آسانسور در تهران شامل اطلاعاتی مانند نام و مدل آسانسور، تاریخ نصب، نام و شماره تماس مالک ساختمان، نام و شماره تماس کارشناس آسانسور، نتایج آزمون و تست‌های اجرایی و همچنین نتایج سنجش عملکرد و کارکرد آسانسور است.در واقع جهت دریافت پایان کار آسانسور، ابتدا باید تمامی مراحل اجرایی پروژه آسانسور از جمله نصب، آزمایش و تست‌های اجرایی، نگهداری و تعمیرات و نیز سنجش عملکرد و کارکرد آسانسور به پایان رسیده باشد.

این گواهی در دو حالت توسط اداره استاندارد صادر می گردد:

1-استاندارد ادواری (سالیانه)

2-استاندارد اولیه

در حالت استاندارد ادواری به معنای اینکه شما گواهی اولیه را دارید و منقضی شده است که حالا برای سال جدید مجدد میخواهید اقدام کنید که پس از تماس با کارشناسان شرکت کاملا راهنمایی میشوید و در جریان روند قرار می گیرید.

در حالت استاندارد اولیه بدین شکل است که هر ساختمانی پس از دریافت جواز ساخت و اجرای عملیات ساختمانی و نصب آسانسور حتما برای گرفتن پایان کار ساختمان باید برای اخذ گواهی استاندارد آسانسور اقدام نماید.

لازم بذکر است در هر دو حالت ذکر شده مجری اخذ گواهی استاندارد آسانسور شرکتهای معتبر آسانسوری می باشند که دارای پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صمت باشند و دسترسی به سامانه یکپارچه استاندارد داشته باشند.

جهت دریافت استاندارد آسانسور تهران توسط شرکت اوج گستران پادرا، می‌توانید به شرکت مراجعه کنید و درخواست خود را اعلام کنید. همچنین می‌توانید با شرکت تماس بگیرید و از کارشناس مربوطه راهنمایی لازم جهت درخواست گواهی استاندارد آسانسور اولیه یا ادواری را  دریافت کنید.

نظرات :
  • گواهی استاندارد ادواری آسانسور خونه تمام شده بود ، با مشاوره خوب و هزینه کم استانداردو واسه ساختمان ما گرفتید دستتون درد نکنه.

  • ممنونم از زحماتتون استاندارد آسانسور من رو به موقع تحویلم دادین بهترین شرکت آسانسور بودید که تا به الان دیدم دمتون گرم♥️

ارسال نظر :