سرویس آسانسور غرب تهران

جهت ایمنی و سلامت آسانسور لازم است که سرویس آنها ، به صورت منظم و دوره ای انجام شود و همچنین شرکت آسانسور پادرا با تکنسین های مجرب در خدمت شماست .

سرویس آسانسور غرب تهران
سرویس و نگهداری آسانسور

سرویس آسانسور غرب تهران 

سرویس آسانسور به صورت منظم باید انجام شود و به صورت ماهانه این سرویس و نگهداری آسانسور صورت گیرد .شرکت آسانسور پادرا در 17 سال سابقه توانسته است تجربه کافی را کسب کرده و در تمام نقاط تهران برای انجام تعمیر و سرویس و نگهداری انواع آسانسور خدمت رسانی کند .

سرویس و نگهداری آسانسور در غرب تهران  تمامی مناطق را شرکت آسانسور پادرا پوشش می دهد .

یکی از رکن های اصلی نگهداری و سالم ماندن آسانسور ، سرویس منظم آن است . با در نظر گرفتن زمان انجام هر سرویس آسانسور در غرب تهران ، مشاوران مختص غرب تهران با شما تماس می گیرند و از وضعیت آسانسور شما مطلع می شوند .طبق گزارشات به مشاوران شرکت آسانسور پادرا که منحصرا به سرویس آسانسور غرب تهران رسیدگی می کنند ، سرویس کاران آسانسور پادرا در محل مورد نظر حاضر می شوند .
با توجه به داشتن سوابق طولانی فعالیت در حیطه خدمات آسانسور ،ما مفتخریم دارای مجرب ترین نیروهای متخصص جهت خدمت رسانی می باشیم.  نیروهای متخصص ما  با حضور به موقع و تشخیص دقیق نوع خرابی ها در تمامی نقاط تهران نسبت به سرویس آسانسور شما اقدامات لازم را انجام میدهند.  در مرحله سرویس آسانسور ، تکنسین مربوطه کلیه قطعات و لوازم آسانسور شما را طبق چک لیست جامع آسانسور بررسی می نماید. همچنین تمامی تنظیمات و آچارکشی ها طبق اصول فنی و استاندارد انجام می شود که انجام این سرویس ها به صورت مستمر ، موجب جلوگیری از خرابی های گسترده و خطرات احتمالی در آینده میگردد.  
جهت سهولت خدمت رسانی به مشتریان ، از یک اپلیکیشن برای سرویس آسانسور استفاده می شود که متخصصان شرکت و مشتری به آن دسترسی دارند. در این اپلیکیشن قابلیت گزارش گیری ، مشاهده فاکتور ، سابقه تعویض قطعات و سابقه سرویس های انجام شده و همچنین پیرینت فاکتورهای پرداخت شده وجود دارد. 
 

لازم به ذکر است در نهایت با عقد قرارداد جزئیات خدمات درخواستی مشتریان ثبت میشود. جهت اطلاع از قیمت سرویس آسانسور با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید. 

 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

 

هزینه سرویس آسانسور 

  • هزینه سرویس و نگهداری آسانسور ثابت نمی باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از : 
  • نوع ساختمان : مسکونی ، تجاری ، اداری
  • نوع درب آسانسور : لولایی ، تمام اتوماتیک ، درب دوطرفه در تمام طبقات
  • تعداد توقف 
  • تعداد واحد در هر طبقه 
  • تعداد آسانسور 

همچنین بخوانید :

سرویس آسانسور شرق تهران

تعمیرات آسانسور

استاندارد آسانسور تهران

 


 

 

سرویس و نگهداری آسانسور در غرب تهران  تمامی مناطق را شرکت آسانسور پادرا پوشش می دهد .

رضایت شما اولویت ماست

سرویس و نگهداری آسانسور به طور کلی به ارتقای عملکرد، ایمنی و عمر مفید آسانسورها کمک می‌کند. انتخاب یک تیم نگهداری مجرب و حرفه‌ای اهمیت بالایی دارد تا بهترین خدمات را در این زمینه برای آسانسورهای شما ارائه دهد. ما همواره در تلاش هستیم تا با ارائه خدمات با کیفیت ، مشاوره صحیح آسانسور شما را در بالاترین درصد سلامت و ایمنی نگه داریم. 

 

سرویس آسانسور در غرب تهران منطقه صادقیه :


در محله صادقیه به دلیل تعدد مراکز درمانی –اداری –تجاری و مراکز خرید ، برای سهولت بخشیدن در جابجایی بین طبقات این مراکز استفاده از انواع آسانسور با کاربری متفاوت بسیار چشمگیر است. شرکت آسانسور پادرا سال ها با سرویس آسانسورهای غرب تهران در منطقه صادقیه تجربه های زیادی با سرویس و تعمیر آسانسور ساختمان های مسکونی و مراکز اداری و تجاری کسب کرده و سهم زیادی از این مراکز را به خود اختصاص داده است و با تکیه بر توانایی خود می تواند در اسرع وقت بهترین خدمات را به شما ارائه بدهد .  

سرویس آسانسور در غرب تهران منطقه جنت آباد :


منطقه پنج تهران علاوه بر بزرگ و وسیع بودن آن ، به محله ساختمان ها و مجتمع های بزرگ به دلیل ساختمان های نوساز و مدرن معروف است . شرکت آسانسور پادرا سهم بسزایی در طراحی ، نصب ، اجرا و دریافت گواهی استاندارد و سرویس و نگهداری آسانسور در این منطقه را به خود اختصاص داده است.

سرویس آسانسور در غرب تهران منطقه اکباتان :


محله اکباتان با قدمت زیادی که دارد یکی از قدیمی ترین محله های غرب تهران محسوب می شود . به همین دلیل ساختمان های اکباتان دارای آسانسورهای قدیمی می باشند . شرکت آسانسور پادرا آمادگی هرگونه انجام خدمات اورهال و تعمیرات و تعویض قطعات و استاندارد سازی آسانسور در این منطقه را دارد .  

سرویس آسانسور در غرب تهران منطقه های دهکده المپیک و مرزداران :


  در این دو محله غرب تهران به دلیل بافت نوساز و تعدد برج های مسکونی جمعیت ساکن این دو منطقه زیاد است . به دلیل بافت مسکونی ای که دارد از دستگاه آسانسور زیاد استفاده می کنند . به دلیل وجود مجتمع ها و برج های مسکونی در این دو ناحیه سرویس آسانسور از اهمیت زیادی برخوردار است . جابجایی در طبقات ساختمان های مسکونی جز رکن های اصلی همچین مجتمع هایی هستند .

 سرویس آسانسور در غرب تهران منطقه سعادت آباد و شهرک غرب :


در ناحیه ی غرب تهران ، شهرک غرب و سعادت آباد به دلیل بافت محلی متفاوتی که دارند می توان گفت از باقی منطقه ها مستثنا هستند . در این دو منطقه وجود خانه های ویلایی باعث شدند آسانسور های تک نفره یا یک طبقه استقبال زیادی شود . شرکت آسانسور پادرا دقیقا آسانسور مورد نیاز این خانه ها را فراهم می کند . 

سرویس آسانسور در غرب تهران منطقه تهرانسر :


تهرانسر محله ای است که بافت متفاوتی در خود جای داده است . این منطقه دارای ساختمان های نوساز و قدیمی را کنار هم در خود جای داده است . بسیاری از این ساختمان ها آسانسور دارند . شرکت آسانسور پادرا برای هر دو دسته آسانسور مورد نیاز را فرهم کرده و طبق میل مراجعه کننده رفتار می کند .

سرویس آسانسور در غرب تهران منطقه ستارخان :


منطقه ستارخان ، جز ناحیه ی تجاری تهران محسوب می شود . ساختمان های تجاری و شرکت هایی که در آنها وجود دارد جز ساختمان های پر تردد محسوب می شوند . شرکت آسانسور پادرا آسانسور هایی برای عرضه دارد که متناسب ساختمان های پردد هستند .

 

شرکت آسانسور پادرا از ساعت 8 صبح تا 8 شب آماده خدمت به شما مشتریان محترم و مراجعه کنندگان عزیز است . با توجه به شرایط موجود ، برای استعلام هزینه ها و ویژگی های سرویس و باخبر شدن از روند کاری می توانید با تلفن های ذیل با ما در ارتباط باشید.
 

021- 44960718
021- 91017204
09125570852

 

 

 

نظرات :
  • کاش زودتر با شرکت اسانسور شما آشنا میشدیم شرکت قبلی خیلی اذیتمون کرد واقعا از هر نظر عالی هستید ممنونم قیمتتونم خوب بود موفق باشید 🌹🌹

  • سلام من تحقیق کردم در مورد شرکت آسانسور شما الان بخوام قرار داد ببندم باید بیام شرکت شما یا کارشناس میفرستید؟؟؟؟

  • سلام محبی هستم یک سال با شما قرارداد بستم هم خودم هم بقیه همسایه ها رضایت دارن لطفا برای تمدید قرارداد امسال اقدام کنید سپاسگزارم.

  • درود ، شما آسانسورهای داخل منزل هم انجام میدین؟ تو راه پله هامون فضای بزرگی داریم مناسب آسانسور، ممنون میشم راهنمایی کنید

  • Ali moridi
    Ali moridi
    18:35 1403/02/18

    بهترین قرار دادی که برای آسانسور خونه بستم و خیالم از کیفیت قطعات راحته عالی بود همه چیز ممنون

  • قیمت سرویس و نگهداری عالی، خدمات حرفه ای ، برخورد سرویسکارا خیلی خوب

  • سلام و درود به کارکنان شرکت پادرا من سمت غرب تهرانم و واقعا در اسرع وقت سرویسکارتون رسید و تعمیر آسانسور ساختمون رو بدون هزینه اضافی انجام دادن خیلی رضایت دارم تشکر و خدا قوت 🙏👍

ارسال نظر :